OPĆI UVJETI ORGANIZACIJE I REZERVACIJE PUTOVANJA
(izdanje: Zadar, siječanj 2016.)
Članak 1. Prijave i uplate
Putnik/stranka se za putovanje koje organizira EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. može prijaviti u poslovnici agencije, mailom, telefonom, telefaksom i/ili kod ovlaštenog subagenta. Prijava se smatra punovažnom potpisivanjem Ugovora za putovanje sa rednim brojem i uplatom predujma. Prilikom potvrde uplaćuje se najmanje 30% cijene aranžmana osim ako u programu nije drukčije navedeno ili Ugovorom o putovanju sa rednim brojem nije drugačije naznačeno. Razlika do pune cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 30 dana prije početka putovanja osim ako u programu nije drukčije navedeno. Potpisivanjem ugovora o putovanju u klauzuli „Upoznat(a) sam i suglasan(a) s uvjetima rezervacije putovanja i pojedinostima programa kao i ponudom osiguranja“ gost/stranka prihvaća u cijelosti Opće uvjete organizacije i rezervacije putovanja EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o.. Rok prijave za putovanje se može prijaviti do roka kojim je to utvrđeno ponudi. Ugovor o putovanju sa rednim brojem se potpisuje u dva primjerka od kojih jedan zadržava putnik/stranka,a drugi EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o.. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. ne jamči raspoloživost slobodnih mjesta za putovanje nakon zadnjeg roka prijave. Kod prijave u roku kraćem od 30 dana do putovanja, uplaćuje se 100% iznosa aranžmana. Spomenuti će se način plaćanja primjenjivati u svim slučajevima osim ako u aranžmanu,a s čijim je sadržajem putnik temeljito upoznat prije potpisa ugovora,nije navedeno drukčije plačanje.
Članak 2. Cijena i sadržaj aranžmana
Cijene aranžmana izražene su u kunama.Cijena aranžmana u pravilu uključuje (ukoliko na programu putovanja nije drugačije navedeno): usluge prijevoza,smještajne i ugostiteljske usluge te organizaciju putovanja.Ukoliko je navedeno u programu cijena putovanja može sadržavati i putničke pristojbe zračnih luka,te troškove stručnog i mjesnog vođenja. Cijena aranžmana ne uključuje (osim ako nije drugačije dogovoreno): fakultativne (neobavezne) izlete, ulaznice i posjete,moguće troškove pribavljanja i izdavanja viz ,ako nisu navedni u rubrici pod „cijena uključuje“.Sve vrste posebnih usluga (jednokrevetna soba,posebna prehrana i sl.) putnik/stranka sam plaća i dužan ih je naručiti prilikom prijave putovanja i zaključivanja Ugovora o putovanju sa rednim brojem. Ukoliko putnik traži posebnu uslugu za vrijeme putovanja,istu plaća na licu mjesta vodiču ili predstavniku EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o., u valuti zemlje u kojoj se nalazi.U tom slučaju putnik sve eventualne reklamacije podnosi izravno izvršitelju usluga na licu mjesta. Ugovora o putovanju sa rednim brojem obvezuje EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. na izvršenje svih usluga navedenih u aranžmanu, i to u opsegu i sadržaju navedenom u aranžmanu,osim u slučaju koji moraju biti navedeni u aranžmanu,i u nepredvidivim slučajevima iznimnih okolnosti kao što su više sile ( vremenske nepogode, štrajkovi,ratna stanja i slično). Izvršenje posebnih usluga,koje putnik zahtjeva, EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. će preuzimati ovisno o mogućnosti izvršenja, te će ga usluge obvezivati jedino ako se u ugovoru izričito obvezao na izvršenje.
Članak 3. Kategorizacija i opis smještaja
Ponuđeni smjštajani kapaciteti u programima EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje u vrijeme izdavanja programa. Prehrana,komfor kao i druge usluge u ponudi smještaja pod nadzorom su mjesnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi.EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. ne preuzima odgovornost za bilo koju informaciju koja nije u skladu s opisom usluga na programima,a dobivena je od strane treće osobe.
Članak 4. Smještaj u sobe/apartmane
Raspored soba/apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu sobu/apartman za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u aranžmanu i cjeniku.Ukoliko je moguće EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. će pokušati zadovoljiti putnikov dodatni zahtjev u pogledu smještaja (komfor,orijentacija sobe ,kat i sl.),ali ne može garantirati ispunjenje dodatnog zahtjeva.U smještajne kapacitete nije ddozvoljeno dovoditi kućne ljubimce ako nije drugačije navedeno, a ako je dozvoljen,može se tražiti doplata.
Članak 5. Osnovni broj putnika
Prilikom rezervacije programa definira se cijena programa,a na osnov broja putnika koji idu na putovanje. Ukoliko dođe do smanjenja broja putnika više od minimalnog broja putnika koji je naveden u programu, EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. radi novu kalkulaciju i putnike obaviještava o cijeni putovanja te se primjenjuju prava i obveze iz poglavlja „pravo na povišenje cijene i pravo na otkaz zbog povišenja cijene“.
Članak 6. Troškovi otkaza od putovanja
Ukoliko putnik otkaže aranžman, EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. zadržava od ukupne cijene aranžmana slijedeće iznose
do 30 dana prije polaska 100,00 kn na ime administrativnih troskova
od 29 do 22 dana prije polaska 15% cijene aranžmana,
od 21 do 15 dana prije polska 30% cijene aranžmana
od 14 do 8 dana prije polaska 50% cijene aranžmana
od 7 do 1 dan prije polaska 80% cijene aranžmana,
na dan i nakon dana polaska ( tzv. No show) 100% cijene aranžmana,
Promjena datuma polaska i tipa sobe/apartmana smatra se,u smislu ovih uvjeta,otkazom rezervacije. Moguća je i drugačija otkazna skala od navedene ako se nalazi u programu putovanja. Uz usmeni otkaz putnik je dužan potpisati otkazni dokument kojega mu prodavač pripremi. Ukoliko odbije potpisati dokument,smatra se kako nije odustao od putovanja.
Članak 7. Osiguranje od rizika otkaza
Da bi se izbjegli troškovi u slučaju otkaza putovanja preporuča se sklapanje osiguranja od rizika otkaza putovanja. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. u sklopu cijene aranžmana ne ukljućuje troškove Osiguranja od rizika otkaza putovanja osim ako u opisu aranžmana nije drugačije navedeno. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. napominje da troškovi takvog osiguranja varira od osiguravatelja do osiguravatelja te savjetuje da se putnik/stranka dobro informira prije zakljućivanja takog osiguranja. U slučaju otkazivanja aranžmana ne vraća se iznos uplaćene premije za osiguranje od otkaza ukoliko je ona uklučena u aranžman. Također se pri otkazivanju aranžmana ne isplaćuje trošak nabavke viza premda putnik ima uplaćeno osiguranje od otkaza. Uvjeti osiguranja nalaze se na policama osiguranja.
Članak 8. Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti,osiguranja od rizika oštećenja i gubitka prtljage i dragovoljno zdravstveno osiguranje osoba za vrijeme puta i boravka u inozemstvu
Cijene aranžmana i programa EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. uključuju osiguranje od rizika nesretnog slučaja i bolesti na putovanju,ali ne uključuju osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao niti osiguranje od rizika otkaza putovanja. Stoga preporučujemo da se pri uplati aranžmana uplate i navedena osiguranja.U slučaju želje za takvim osiguranjem, osiguranje se ugovoriti izravno kod jednoga od osiguravatelja ili preko EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o.,pri čemu EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. djeluje samo kao posrednik. Neovisno od toga u kojem osiguravajućem društvu se ugovara osiguranje, bilo preko putničke agencije ili izravno od osiguravatelja, preporučuje se da se pozorno proučitaju uvjeti osiguranja prije kupnje kako bi se putnik/sranka detaljno upoznala koji su rizici i u kojem obimu pokriveni osiguranjem te kako se ponašati,u slučaju da nastane osigurani slučaj, sukladno s uvjetima osiguranja radi ostvarivanja svojih prava.
Članak 9. Otkaz putovanja od strane EUROTRAVEL-a d.o.o. ili promjena programa
Ukoliko se ne prijavi dovoljan broj putnika,EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. zadržava pravo otkaza putovanja,ali najkasnije 30 dana prije putovanja. Najmanji broj putnika potreban za izvršenje pojedinog putovanja posebno je naznačen kod svakog programa. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. zadržava i pravo potpune ili djelomične promjene programa putovanja ukoliko neposredno prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje njie bilo moguće predvidjeti ili izbjeći. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. također zadržava pravo promjene dana ili sata polaska zbog izmjena reda letenja ili nastupanja nepredviđenih okolnosti,kao i pravo izmjene pravca putovanja ukoliko se promjene uvjeti putovanja ( promijenjen red letenja,sigurnosna situacija,elementarne nepogode i drugo na što EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. ne može utjecati ),i to bez isplate odštete,a prema važećim propisima u međunarodnom prometu.Ukoliko EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. otkaže putovanje,putnik ima pravo na isplatu cijelog uplaćenog iznosa.
Članak 10. Putne isprave
Putnici su obvezni posjedovati valjane osobne putne isprave. Nevaljane isprave, koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja ili nemogućnost nastavljanja već započetog putovanja, ni u kojem pogledu ne obvezuju EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o.. Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove izdavanja novih isprava snosi putnik. Pratitelj EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. će pomoći putniku u slučaju takve situacije,vodeći računa o normalnom odvijanju programa. Ako je za neko putovanje potrebna viza,EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. može posredovati u pribavljanju iste uz posebnu nadoplatu.
Članak 11. Devizni i carinski propisi
Putnik/stranka je dužna pridržavati se deviznih i carinskih propisa te zakona Republike Hrvatske, kao i propisa i zakona zemalja kojima prolaze i u kojima borave. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja radi kršenja propisa i/ili zakona od strane putnika/stranke, sve nastale troškove i posljedice snosi putnik/stranka.
Članak 11. Zdravstveni propisi
Putovanja u neke zemlje može zahtijevati obvezna cijepljenja protiv nekih bolesti. Prilikom putovanja u te zemlje putnik/stranka je obvezan posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju.
Članak 12. Zdravstvena zaštita putnika u inozemstvu
Putnik/stranka ima pravo na zdravstvenu zaštitu u zemlji i inozemstvu u opsegu i po uvjetima koji su utvrđeni sporazumom države u kojoj putnik boravi i Republike Hrvatske, ako je takav sporazum potpisan. Informacije o pravima putnik/stranka je dužna pribaviti sama prije polaska na putovanje
Članak 13. Prtljaga
Prijevoz prtljage zrakoplovom je besplatan do težine koju određuje zračni prijevoznik, a koja je naznačena u programu aranžmana. Višak prtljage putnik plaća prema važećim cijenama zračnog prijevoznika prilikom prijave za let. Djeca do 2 godine starosti nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage u zračnom prijevozu. Kod prijevoza samo autobusom putnik može ponijeti 2 komada ( 20 kg ) osobne prtljage. Putnici su dužni voditi brigu o svojim stvarima unijetim u kabinu autobusa, te su ih prilikom svakog napuštanja autobusa dužni ponijeti sa sobom. U protivnom, putnici sami snose odgovornost za krađu,gubitak ili oštećenje stvari ostavljenih u kabini autobusa bez njihovog nadzora. Putnik mora označiti svaki komad prtljage punim imenom i točnom adresom.Odštetni zahtjev za izgubljenom ili oštećenom prtljagom podnosi se izravno avio prijevozniku ili predstavniku EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. u odredištu. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. neće odgovarati za prtljagu koja je uništena,izgubljena,oštećena ili ukradena u hotelu. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. neće odgovarati za putnikove dragocijenosti koje su uništene,ukradene ili izgubljene tijekom putovanja.
Članak 14. Reklamacije
U interesu putnika/stranke da svoj prigovor svakako uputi davatelju usluga na licu mjesta ( recepciji hotela/apartmana,putničkoj agenciji na odredištu,prijevozniku) koji će nastojati pružiti ugovorenu uslugu odnosno ispraviti greške ukoliko do njih dođe. Ukoliko se nakon prigovora u razumnom roku ne ispravi nedostatak, putnik/stranka ima pravo tražite potvrdu iz koje se mora vidjeti da usluga nije pravovaljana pružena. Potvrdu treba priložite pismenoj reklamaciji. Putnik/stranka ima pravo uložiti pismenu reklamaciju najkasnije 8 dana nakon završenog putovanja na adresu EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. koja se nalazi na kraju ovih Opcih uvjeta putem pisma ili maila. Ukoliko putnik/stranka uloži pismenu reklamaciju nakon isteka roka reklamacija se neće uzeti u obzir. Za rješavanje reklamacija na usluge u inozemstvu obavezno treba poštivati pravilo prijave prigovora uz izdavanje potvrde na licu mjesta i rok za podnošenje reklamacije. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku 14 dana po primitku prigovora. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davalaca usluga najviše za još 14 dana. EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjestu tijekom putovanja. Dok EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. ne donese rješenje, putnik/stranka se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sudskog spora, mjerodavno je pravo Republike Hrvatske i stvarno nadležan sud u Zadru.
Članak 15. Obveze EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o.
EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. je dužan brinuti se o izvršenju usluga,kao i o izboru davatelja usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te skrbiti o pravima i interesima putnika/stranke suglasno dobrim običajima u turizmu. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. je dužan putniku pružiti sve navedene usluge za pojedini aranžman u programu te odgovara zbog eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. će sve navedene usluge iz svojih programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju „više sile“ . EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. će u slučaju više sile nastojati što više moguće umanjiti štetu po putniku/ stranci. U slučaju nemogućnosti takvog umanjenja štete EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. nije dužan pružiti usluge izvan okvira ovih uvjeta rezervacije.
Članak 16. Obveze putnika
Putnik/stranka je dužan brinuti se da osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima Republike Hrvatske kao i zemlje u koju putuje. Obvezan je pridržavati se kućnog reda u prijevoznim sredstvima, ugostiteljskim i smještajnim objektima, te surađivati s predstavnikom EUROTRAVEL SOLUTION d.o.o. i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju ne poštivanja ovih obveza putnik/stranka sam odgovara za učinjenu štetu koja iz takvog ponašanja može proizaći. EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o. u takvim slučajevima ne snosi odgovornost za štetu. U slučaju nastajanja štete, putnik/stranka samostalno podmiruje iznos štete kod vlasnika prijevoznog sredstva, ugostiteljskog i/ili smještajnog objektima.
Članak 17. Osiguranje jamčevine za turističke paket-aranžmane
Osiguranje jamčevine za turističke paket aranžmane sklopljeno je s Generali osiguranje d.d., Bani 110, HR – 10010 Zagreb, broj police: 1020169699, koji jamči da će sukladno Zakonu o turističkoj djelatnosti (NN 8/96) gostu nadoknaditi: cijenu rezervacije i troškove koji su nastali zbog platne nemogućnosti ili stečaja osiguranika. U slučaju da dođe do platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja, putnici koji se zateknu na putovanju neka se odmah jave nekoj od poslovnica Generali osiguranje d.d.. ili u sjedište Generali osiguranja d.d.., Bani 110, HR – 10010 Zagreb , Tel. 01 4600 400 Osiguranje jamčevine omogućava putniku neposredno ostvarivanje prava za naknadu štete zbog nastalih troškova.
ODGOVORNI ORGANIZATOR :
EUROTRAVEL SOLUTIONS d.o.o.
Poljana Natka Nodila 1
23000 Zadar
ID CODE : HR – AB – 23 – 110038213
OIB : 49192081997
Mail: zadar@eurotravle-solutions.com
Tel: +385 (0)23 250 838 ,
Fax: +385 (0)23 643 044